Julia mår bättre

Dem senaste inläggen har handlat om Julia, vi vet....
Idag skrev hon iallafall att hon mår bättre, hon nämde inte äns sin hjärnskakning vad vare vi sa? Och hon ska inte åka till akuten för er som ville veta. Men en sak som hon nämner i sitt inlägg var "Jag trodde aldrig att jag skulle få så många visningar." Med detta siktar hon på vidoen när hon ramlar av och vad menar hon med det? Har hon så ont så hon trodde att hon skulle dö borde hon inte tänka på hur många visningar hon har....
Här är en bild på hästen hon ramlade av iallafall:

Kommentarer
Postat av: Julia W (Teamryttarna)

Vad ska jag skriva om min hjärnskakning? Jag hade hjärnskakning och jag la inte ut den för att få visningar trodde bara inte att jag skulle få så. Jag kan ju inte sitta tycka synd om mig och min hjärnskakning hela tiden då går det lite över styr. Just so you know,

2012-02-01 @ 20:46:45
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0